Nevadas štata gubernatoram Stīvam Sisolakam vēl jāpaziņo oficiālais datums, kad no jauna atvērsies kazino Lasvegasā.

Jauni spēlētāji varētu būt pirmie, kas ielenks slotu mašīnas, tiklīdz koronavīrusa dēļ slēgtie kazino atvērsies no jauna.

Lasvegasas programmatūras firmas “Synergy Blue” izveidotā atskaite par maiju atklāj, ka 62% no ASV spēlētājiem ,kas ir 29 gadus veci un pat jaunāki apgalvo, ka tie atgrieztos kazino uzreiz, kad rīkojums palikt mājās un pašizolēties būtu atcelts. Tikai 40% no tiem, kas tā uzskata, ir 60 gadus un vairāk veci.

Kopumā, 51% no 1000 aptaujātajiem apgalvoja, ka viņi spēlētu azartspēles kazino, tiklīdz tie atvērtos no jauna. Tiešsaistes aptauja ievāca atbildes no 1000 ASV azartspēļu spēlētājiem.

“Kazino industriju smagi ietekmējusi krīze, un ar augsto neskaidrības līmeni, kas attiecas uz ilgtermiņa sekām, ir grūti iezīmēt labāko ceļu uz priekšu,” – ziņo “Synergy Blue” vadītājs Džordžs Vašingtons savā ziņojumā.

“Šīs atskaites mērķis ir nodrošināt industriju ar resursiem un sniegt ieskatu tajā, ko azartspēļu spēlētāji vēlētos redzēt, un, kas vēl svarīgāk, ko tie sagaida no kazino, kad tie atvērsies no jauna. Kopā, mēs varam no jauna uzbūvēt mūsu industriju, taču mums nāksies to izmainīt tā, lai tā spētu nodrošināt mūsu lielākos atbalstītājus – spēlētājus ar to, kam viņi sniedz priekšroku.”

Lai gan Nevadas štata gubernatoram Stīvam Sisolakam vēl jāpaziņo oficiālais datums, kad no jauna tiks atvērti kazino Lasvegasā, Arizonas štatā tie pamazām tiek atvērti, ievērojot drošības normas, kas tiek izmantotas, lai apstādinātu vīrusa izplatīšanos. Darbiniekiem ir jānēsā sejas aizsargmaskas un jāseko līdzi tam, lai viesi ievēro distancēšanos.

“Hard Rock International” plāno atvērt dažus Floridas kazino, sekojot līdzi koronavīrusa noteiktajiem drošības pasākumiem maija beigās.

Citi ar kazino nesaistīti uzņēmumi, kas darbojās pandēmijas laikā, snieguši ieskatu tajā, kā varētu izskatīties cilvēku pulcēšanās pēc vīrusa. Iepirkšanās centru operators “Simon Property Group”, piemēram, apgalvoja, ka tie atvērs ap 50 procentiem to īpašumu, sekojot līdzi drošības pasākumiem, lai kavētu vīrusa izplatību, ieskaitot ierobežotu darba laiku, samazinot pārvietošanos un nodrošinot sejas maskas, kā arī novācot dažus krēslus no pulcēšanās zonām, tādējādi nodrošinot sociālo distancēšanos.

Cita kompānija, “Hilton”, gaidot, kad klienti atgriezīsies, sadarbojās ar “Lysol” ražotāju un konsultējās ar “Mayo Clinic COVID-19 Response Team”, lai izstrādātu uzlabotas tīrīšanas procedūras. Tai pat laikā, “Airbnb” piemēro striktākus protokolus, pieprasot, lai īzīrējamās telpas vismaz 24 stundas starp rezervācijām paliek tukšas. Citi mazumtirgotāji, piemēram, “Amazon” un “Walmart”, ieviesuši temperatūras mērīšanu saviem darbiniekiem.

Informatīvais pētījums veikts sadarbībā ar casinotop.lv komandu.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *