kā notievēt vēderu

Vēdera tauki varētu būt pazīme, ka jūsu veselība ir apdraudēta, un, ka jums varētu būt 2. tipa diabēts vai sirds slimības. Ārstu komanda un brīvprātīgo grupa veica eksperimentu, un tika noskaidrots, ka diēta, nevis fiziskā slodze, ir labākais veids, kā zaudēt lieko svaru.

Izmantojot mūsu kalkulatoru zemāk, jūs varat uzzināt, cik daudz kaloriju jūs varat patērēt, lai četrās nedēļās mēģinātu zaudēt daļu no sava liekā svara. Tas stāsta jums, cik daudz kaloriju jums katru dienu ir nepieciešams, lai uzturētu savu svaru, un jums vajadzētu samazināt šo skaitli par 500 kalorijām, lai diezgan ātri sāktu samazināt svaru un vēdera tauku daudzumu, kā arī apkārtmēru.

Cik ātri jūs zaudēsiet svaru?

Brīvprātīgie samazināja vidukļa izmēru vidēji par 3 cm par katriem 2 kg. Tātad, ja jūs zaudējat 0,5 kg nedēļā, jūs varētu cerēt samazināt vidukļa apkārtmēru par 3 cm pēc četrām nedēļām. Dietologi iesaka: ja jūs ēdat par 500 kalorijām mazāk, nekā nepieciešams dienā, jūs zaudēsit apmēram 0,5 kg ik pēc septiņām dienām (ir iespējamas atšķirības starp cilvēkiem).

Šajā tabulā parādīts, cik mārciņas jūs varat cerēt zaudēt nedēļā, pamatojoties uz to, cik daudz kaloriju jūs izskaužat  no sava ikdienas uztura.

Ko jūs drīkstat ēst?

Katrs brīvprātīgais tika mudināts izmērīt porcijas, ņemot vērā viņu roku lielumu.

Mērķis dienas ēdienreizēm:

  1. Trīs dūres izmēra porcijas ar ogļhidrātiem
  2. Divas plaukstu izmēra porcijas olbaltumvielu
  3. Divas saujas dārzeņu vai salātu
  4. Divas dūres lieluma porcijas augļu
  5. Divas īkšķa galu tauku vai eļļas porcijas

Jums var būt arī 200 ml  piena vai divi 125 g dabīga vai zemu kaloriju daudzuma jogurta.

Jūs varat ēst savus parastos ikdienas ēdienus, ja vien jūs samazinat porcijas lielumu. Izvairieties vai ierobežojiet saldos un treknos ēdienus, piemēram, ātros ēdienus.

Vidukļa samazināšanas ātrums dažādiem cilvēkiem ir atšķirīgs, tāpēc, pat samazinot kaloriju daudzumu par ieteikto daudzumu, rezultāti var atšķirties.

Laikam ejot, jūs zaudēsiet svaru, un jums būs jāpārrēķina kaloriju prasības. Ar jauno svaru jūs sapratīsiet, ka ikdienas prasības pēc lielajām porcijām un daudz ēdiena ir samazinājušās. Tāpēc jums porciju lielums  atkal jāsamazina, lai saglabātu 500 kalorijas zem ikdienas nepieciešamības.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *